Fullspäckad dag

Hejsan! Idag har varit en fullspäckad dag, sa hejdå till Daniel och Matilda vid halv 12 imorse, då kom mamma och hämtade mig. Vi drog in till stan och hämtade upp Carro, sen åkte vi till bergvik och IKEA. Jag köpte en superfin leopardmönstrad klänning på JC och Carro fick massa saker till nya lägenheten, bland annat lite handdukar och galgar av mig, snäll är vad jag är! ♥ Nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker, inget illa mot Daniel eller Matilda men det är gött att va själv faktiskt. Dessutom är jag extremt trött också, men känns lite väl tidigt att somna vid nio, får försöka hålla mig vaken ett tag till.

Imorgon blir det att åka in till stan igen, ska till Carro och Jimmi på inflyttningsfika, blir trevligt tror jag. Innan det ska vi kolla på dator till mig också, hoppas jag hittar någon. Vi hörs imorgon eftermiddag typ. PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Låter som du har haft det bra idag, en bild på leopardklänningen kanske?



Nej nej, vi förstår det att det är skönt (haha ja!), fast det är ju MYCKET roligare att snacka med varandra på riktigt än på dator och mobilen tycker jag då!



Puss (hihi)

2010-11-05 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0